!!!Uzmanību, ja TEV ir GMAIL!!!
Šobrīd ir novērojamas tehnikas ķibeles ar Gmail – diemžēl daļa mūsu vēstuļu nesasniedz adresātus. Tāpēc, ja tu izmanto GMAIL un neesi saņēmis no mums pasūtījuma apstiprinājumu un/vai vēstuli, tad neuztraucies, tuvākajā laikā dosim Tev ziņu! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!!!
Kā veikt pasūtījumu?
- Izvēlieties nepieciešamās preces. Pie dažām precēm iespējams ierakstīt komentāru, piemēram, izstrādājuma vēlamās krāsas, bērna vārdiņu utt. Ja šādas iespējas nav, tad prece ir pieejama tikai tādā veidā, kādā tā redzama bildē.
- Nospiežot pogu “Ielikt grozā”, izvēlētās preces tiks pievienotas Jūsu pirkuma grozam.
- Kad esiet izdarījuši savu izvēli, dodieties uz sadaļu “Grozs” un pārbaudiet pievienotās preces, to daudzumu, komentāru.
- Izvēlieties pasūtījuma saņemšanas veidu:
– Amali noliktavā – Ulbrokas ielā 23, Rīga (iepriekš vienojoties)
– ar Omniva pakomātu, klāt nāk sūtīšanas izdevumi +3.00 eur
- Kad visa informācija ir pārbaudīta – spiediet “Noformēt pirkumu”
- Aizpildiet informāciju par sevi. Pārbaudiet vai pareizi ir norādīts e-pasts (uz to tiks nosūtīta informācija par pasūtījumu) un telefona numurs (šis numurs tiks norādīts, ja izvēlējāties saņemt pasūtījumu ar Omniva pakomātu).
Apmaksa
Jums ir iespēja izvēlēties sev ērtāko apmaksas veidu:
- internetbankas maksājums
- bankas pārskaitījums
- skaidrā naudā pie saņemšanas
Kad Jūsu pasūtījums būs sagatavots, saņemsiet no mums apstiprinājuma e-pastu par to, ka paciņa nodota piegādei Omniva.